
Insights from recent episode analysis
Audience Interest
Podcast Focus
Publishing Consistency
Platform Reach
Insights are generated by CastFox AI using publicly available data, episode content, and proprietary models.
Most discussed topics
Brands & references
Est. Listeners
Insufficient chart data. Estimates will improve as the show charts.
- Per-Episode Audience
Est. listeners per new episode within ~30 days
N/A🎙 Daily cadence·482 episodes·Last published 3d ago - Monthly Reach
Unique listeners across all episodes (30 days)
N/A - Active Followers
Loyal subscribers who consistently listen
N/A
Market Insights
Platform Distribution
Reach across major podcast platforms, updated hourly
Total Followers
—
Total Plays
—
Total Reviews
—
* Data sourced directly from platform APIs and aggregated hourly across all major podcast directories.
On the show
From 11 epsHost
Recent guests
No guests detected in recent episodes.
Recent episodes
Podcast del Paranoia Metal Show emés el 21 de Juny de 2026
Jun 21, 2026
Unknown duration
Podcast del Paranoia Metal Show emés el 14 de Juny de 2026
Jun 14, 2026
Unknown duration
Podcast del Paranoia Metal Show emés el 7 de Juny de 2026
Jun 7, 2026
2h 59m 35s
Podcast del Paranoia Metal Show emés el 31de Maig de 2026
May 31, 2026
3h 00m 21s
Podcast del Paranoia Metal Show emés el 24 de Maig de 2026
May 24, 2026
3h 00m 27s
Social Links & Contact
Official channels & resources
Official Website
Login
RSS Feed
Login
Resolving iTunes ID\u2026 if this persists, the podcast may not be indexed on Apple Podcasts.
| Date | Episode | Topics | Guests | Brands | Places | Keywords | Sponsor | Length | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 6/21/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 21 de Juny de 2026 | Programa número CCCXCIII en llibertat, 36è de la temporada XXX, 31è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 87è de l’Alcoholisme Geriàtric, 91è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, 15è del bateig mundial de la postura de ioga de la Flor de Loto Marrón, en les seves variants de soft, hard i supreme chicken xtreem hard, en un programa on ens adonem que ja toca anar buscant la cançó de l’estiu i, tot i que els Samael ho provin, els escollits per la proposta d’avui no són ells, si no els Her Last Sight que s’ho curren un xic més. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi ha discos de Kreator, Exodus, Kerry King, i EPs de Masterplan i Blackbriar, en la setmana que resulta ser la setmana fantàstica del Thrash Metal, i nosaltres sense saber-ho. Als noms de merda avui hi tenim a Manoel Macia / Rafael Pacha, David Pataconi, EL, Basterds, Mattador, i, amb un empat tècnic entre tors i metal·lúrgies, Iron Kobra, Ad Lithium, Gourmetal, Warmetal Mysticism, Iron Brigade, Ironflame, Kreator, Arrogant Destruktor, Decimator, Pervertor, Deviator i The Carburators. La Balcon League avui torna a tenir novetats, i és que Colòmbia s’aferra a la primera posició després de que el seu ferit hagi deixat d’estar ferit, EEUU també consolidi la segona posició amb un segon ferit, i La Mancha hagi inventat el balconing invertit. Colòmbia 3 EEUU 2 Anglaterra 1 Alemanya 1 Pinos Puente 0.5 Sant Pere de Ribes 0.75 La Mancha 0.5 El Void Naranja, Void Cristal es recupera amb els Postvoid i Void of Nothingness que aquest 2026 ja porten 3 discos, 2 EPs i una demo, a falta d’arribar als 18 EPs, 2 discos i un split de 2025 o els 21 EPs, 5 discos, un split i un recopilatori de 2024. A les Breaking News d’avui: - Possible manca d’inspiració dels grups de folk irlandesos de la zona de Boston, tant per manca de cervesa, com per humiliació. I és que la població de Boston és de 4,5 milions, un milió dels quals és d’ascendència irlandesa. El primer partit d’Escòcia del mundial, jugat en aquesta ciutat, va atraure entre 40 i 50.000 aficionats... triplicant en un dia el què es serveix normalment per Sant Patrici i fent que tots els bars i licoreries de la ciutat haguessin de tancar. - Un famós terraplanista reta a en Jesús Calleja a un combat per demostrar que la terra és plana. - Més males noticies, Edguy es reuneixen per fer una gira. - Pilota al pal, es cancelen els concerts de Cavalera Conspiracy tocant el Chaos AD de Sepultura al Hellfest per un accident de bus. Hi ha sospites aquí... - La policia busca una parella que va muntar a la noria que van muntar al Download Festival de Londres, i tot i que els vidres eren tintats... el que no sap la gent és que si hi ha llum a dins, els vidres tintats no serveixen de res... - Cop de Teatre a les terres de l’Ebre, amb previsió de que els pescadors tarragonins puguin contractar als Dream Theater per fer defugir als dofins que els roben els peixos. - Actualitzem una informació passada on reafirmem que en Russell Crowe ja és a terres de deathcore. Avui tenim poques novetats, per sort, a l’Ivan se li reprodueixen les que té, entre els que hi ha els grans desconeixedors dels gifs animats, els blackies Vafurlogi. També tenim nou disc dels Einherjer, que, com els dels últims 20 anys, no serien lo millor que han fet, però també com els darrers 20 anys, el seu viking-black encara es deixa escoltar força bé. Seguim a Noruega, avui en un dia on tenim diverses lliçons de geografia, i ho fem amb els Mork, qui en aquest cas no farien viking-black si no black-black. Avui en Sergi ens fa la cobra, tot i que ell vaig dient pels puestus que no falla mai, així que a la seva hora ha d’entrar el mort de la setmana. Avui el mort ens porta cap a Sèrbia on resulta que també es celebra la setmana gran del Thrash, i, com a bons thrashies, havien estat grup tribut d’Iced Earth. Però també com a bons thrashies, no acaben de tenir del tot clar com s’han de morir, i fan una mort blackie quan no hi havia el tema del màrqueting sobre la taula. I tot i tharshie i tot i despistat com a bon thrashie, descobrim que tenia la seva part bona, ja que es veu que era un bon oient del programa. Després de fer deconstruccions vàries i diverses de les que en Ferran Adrià es sentiria profundament orgullós, tornem a les novetats. I dins les novetats tornem a tenir més black metal però, en el cas del disc de debut dels Blood Mother, amb sintetitzador... com sintètiques devien ser les drogues que es van fotre per fer el logo del grup. Amb la darrera novetat del dia variem un xic, i és que tenim als Lone Shore que barregen un death doom, que no pas doom death, amb una miqueta de prog. Tot això com la fòrmula per ubicar geogràfica i semànticament als noruegs o com fer perquè els brasilers deixin de ser masclistes per un dia, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 6/14/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 14 de Juny de 2026 | Programa número CCCXCII en llibertat, 35è de la temporada XXX, 30è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 86è de l’Alcoholisme Geriàtric, 90è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, 14è del bateig mundial de la postura de ioga de la Flor de Loto Marrón, en les seves variants de soft, hard i supreme chicken xtreem hard, en un programa on admetem la derrota i que algú se’ns va avançar en la invenció del Veganisme Fixe-Discontinu. Avui no tindrem Boletus League, però podria ser que tinguéssim substitut per a les setmanes fluixes en aquest esport. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi ha el disc sencer de la Tarja, Beto Vazquez Infinity, nou supergrup de hardrockeros abueletes Lex Legion, els valencians Khëlleden amb el disc Entre Pitos y Flautas i single de Marilyn Manson. Als noms de merda hi tenim a Sternocleidomastoid, els Aftoktonia amb el disc Wandering Across Hyperdimensional Cathedrals Of Cosmic Derangement, Baalzagoth, Nighthämmer, Arch Blade, Metalgym, Metal Slaught, Irongate, Iron Reagan, Gourmetal, Metallica, Metal Riders i Destructor amb C. La Balcon League avui fa un gir inesperat amb Colòmbia saltant directament a la primera posició, tot i que pendents dels resultats del test anti-dopatge, i EEUU en segona posició: Colòmbia 1 EEUU 1 Anglaterra 1 Alemanya 1 Pinos Puente 0.5 Sant Pere de Ribes 0.75 El Void Naranja, Void Cristal avui hi tenim a Ethereal Void, Void of Nothingness que repeteixen, i Unavailing Void. A les Breaking News d’avui: - Cop de teatre: Descobrim que el govern dels EEUU, sota el mandat de Barack Obama, va aprovar una llei el 2011 que diu que tot lo que porti 2 o més cullerades de salsa de tomata, és verdura. Ens van passar davant en temes de veganisme, ja que un entrecot a la caçadora és verdura, uns macarrons a la bolonyesa també, i una lassanya de carn, també. Hem de reconèixer la derrota i admetre que San Obama I, the Veggie, ens va guanyar. - Segons Terminator, aquest estiu comença la rebelió de les màquines, i tenim la primera prova real per una banda que ningú esperava, i és que hi ha un museu a EEUU que guarda memorabilia de sèries i pel·lícules famoses, entre el que hi ha en Kitt de El Coche Fantástico i, segons les càmares de seguretat, no s’ha mogut d’allà... però els ha arribat una multa de velocitat d’un radar a uns 1000 km de distància del museu. - Xoc de trens amb la possibilitat de la Vegan League: La moda d’abraçar arbres ha passat a menjar coses naturals, i plantes com la carrota silvestre o d’altres, s’assemblen molt a d’altres plantes autòctones com la cicuta o el nap del diable... i passa lo que passa. - Cuidadín amb els nyus de tot tipus durant el proper eclipsi de sol, avisats esteu. Comencem amb les novetats i ho fem des dels EEUU tot i que no ho sembli massa pel nom, els Des Rocs, tot i ser un projecte en solitari, on mesclem indie, hard rock i rock alternatiu. Seguim amb els bødyWash, una gent molt neta, bons creadors de passwords, però poc ordenats en el que es refereix a les majúscules, que ens porten un nou EP. I sembla que anem a menys, perquè hem començat per disc, després un EP, i ara un single, dels Imminence, que s’han proposat mantenir viu l’esperit de Ricky Martin. Després d’esclarir perfectament quina és la millor etapa musical dels Samael i de conèixer les raons per al retorn dels Gluecifer, passem al nostre webmàster. I en Sergi comença amb noticies que, segons ell, són susceptibles de participació... però acabem participant igual que la lògica i les neurones al nou disc de l’Yngwie. La recordamenta de la setmana, després d’una bona liada entre gent que hi és, que no hi és, que hi va ser però potser no... són els argentins Azeroth, però de quan no tenien cantant, que és quan millor es cantaven les seves cançons. La recomanació a la vora del foc avui és per als Iron Savior gràcies a no haver-la cagat, no pas a fer-ho especialment bé... però es veu que no cagar-la era molt més difícil del què us penseu. Tornem a les novetats i ho fem amb el nou disc dels Fires in the Distance, una gent que així de lluny, a la distància, fan Death-Doom, però a vegades, s’apropen i diries que també arriben a fer Doom-Death. No hi ha hagut masses fèmines al programa d’avui, per sort la dels Stitched Up Heart porta companyia per no sentir-se tan sola enmig de tant tiu lleig. Podrien haver aparegut als noms de merda, però encara ningú sap la raó, però se n’han salvat, són els blackies Fyrnask que ens presenten unes coses llargues que han fet. Tot el contrari ens passa amb els Still Remains, en un dia on resulta que és temporada de recuperar grups oblidats, i aquests, després de 13 anys de silenci, no han tingut temps de fer un disc sencer, mentre que els Heavenwood, amb 10 anys des del darrer disc, sí que han tingut temps de fer tot un disc i fotre fora a quasi tot el grup. El mort de la setmana avui ens porta altre cop cap a Austràlia, que es veu que darrerament està de moda entre els músics que han de morir, tot i que, en el cas que avui ens ocupa, és una mort totalment merescuda, necessària i per la mà de dues persones que tenien tant de bona gent com de responsables amb el seu entorn, la fauna marina, i l’audiència metalera en general. Després d’unes lliçons d’alemany del sud, noruec de l’est i euskera d’allà, i de saber que els noruecs es senten com a casa quan s’escolten el programa, passem a la darrera novetat del dia. Són els Numen, uns que també feia força que no treien disc, i és que estaven tot folklòrics. Tot això i més, com aprendre a desprendre’ns dels prejudicis vers els estudiants d’infermeria psiquiàtrica, com diferenciar un vampir d’un cantant de heavy metal, què té a veure la tragèdia grega d’Antigona amb la situació geogràfica d’Espanya, o la dificultat de trobar llocs per fer pràctiques per als estudiants d’avui en dia, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 6/7/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 7 de Juny de 2026✨ | musicveganism+4 | — | Veganisme Fixe DiscontinuAlcoholisme Fixe Continu+21 | — | Veganisme Fixe DiscontinuAlcoholisme Fixe Continu+3 | — | 2h 59m 35s | |
| 5/31/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 31de Maig de 2026✨ | musicveganism+5 | — | Kur•Nu•Gi•AGreen Lung+17 | — | veganismealcoholisme+5 | — | 3h 00m 21s | |
| 5/24/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 24 de Maig de 2026✨ | musicmetal+5 | — | Butcher BabiesThe Hu+23 | — | Paranoia Metal ShowButcher Babies+5 | — | 3h 00m 27s | |
| 5/17/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 17 de Maig de 2026✨ | musicmetal+5 | — | The QuillPro-Pain+23 | — | metalEurovision+5 | — | 3h 00m 43s | |
| 5/10/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 10 de Maig de 2026✨ | metal musicveganism+5 | — | NervosaBlack Veil Brides+14 | Void NaranjaVoid Cristal | NervosaBlack Veil Brides+7 | — | 3h 00m 35s | |
| 5/3/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 3 de Maig de 2026✨ | metal musicveganism+3 | — | SaratogaVenom+21 | — | metalveganism+5 | — | 2h 59m 04s | |
| 4/26/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 26 d’Abril de 2026✨ | metal musicveganism+5 | — | Paranoia Metal ShowConcerto Moon+23 | — | Paranoia Metal Showmetal music+8 | — | 2h 59m 41s | |
| 4/19/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 19 d’Abril de 2026✨ | musicmetal+5 | — | Bring Me The HorizonPhil Campbell’s Bastard Sons+16 | — | Paranoia Metal Showmusic news+5 | — | 2h 57m 15s | |
Want analysis for the episodes below?Free for Pro Submit a request, we'll have your selected episodes analyzed within an hour. Free, at no cost to you, for Pro users. | |||||||||
| 4/12/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 12 d’Abril de 2026✨ | musicveganism+4 | — | Paranoia Metal ShowSaliva+32 | — | Paranoia Metal Showmetal music+5 | — | 3h 00m 29s | |
| 4/5/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 5 d’Abril de 2026✨ | metal musicveganism+5 | — | Veganisme Fixe DiscontinuAlcoholisme Fixe Continu+30 | — | Veganisme Fixe DiscontinuAlcoholisme Fixe Continu+5 | — | 3h 00m 54s | |
| 3/29/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 29 de Març de 2026✨ | metal musicveganism+5 | — | Dimmu BorgirUnzucht+27 | Alemanya | Dimmu BorgirBlack Label Society+8 | — | 3h 00m 33s | |
| 3/22/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 22 de Març de 2026 | Programa número CCCLXXX en llibertat, 23è de la temporada XXX, nº160 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 18è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 75è de l’Alcoholisme Geriàtric, 78è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, 2on del bateig mundial de la postura de ioga de la Flor de Loto Marrón, i 6è de la certificació de l’existència del negacionisme geogràfic europeu, en un programa on batem rècords i ampliem el diccionari de la llengua catalana com mai s’havia pas vist. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi ha singles de la Tarja Turunen, Blue Medusa i Blackbriar (no confondre amb Blackbraid), discos d’Exodus, Poison the Well, Lost in Hollywood, Seventh Day Slumber, Venus 5, i el disc de l’Axel Rudi Pell, que quasi ens n’oblidem, i això que, perquè no es noti que les cançons són tan dolentes, ha demanat a l’UDO que l’ajudi a fer-ne una d’extremadament pitjor. Als noms de merda avui hi tenim a en Jaime Rosas, Pez Globo, Espionage (USA), els alemanys Triste i els també alemanys ja a les metal·lúrgies Metall, Stainless, The Narrator, Raptor King, The Occultor, Plague Doctor, Malfeitor, Esteitor, Ejecutor, Execrator, Agregator, Praefator, Persecutor, en una jornada de Thors de rècord. Al Void Naranja, Void Cristal els A Void Eternal, Voidripper, amb uns voids que avancen a bon ritme. A les Breaking News avui: - Pilota al pal amb Stevie Young d’AC/DC que va substituïr al seu tiu Malcolm, pateix un petit infart cerebral però segueixen amb la gira. - Helloween anuncien que podria aparèixer un Keeper of the Seven Keys: Part IV. - La Tarja anuncia el disc més dur de la seva carrera amb col·laboracions de Dani Filth, però el primer single és ella cantant en tons més alts dels que li hem sentit mai. - Cop de teatre! En l’estudi anual de l’estat de salut del Hard Rock a Catalunya, Barcelona triplica els resultats de l’any passat, Lleida supera en percentatge a BCN i Tarragona passa ja de presentar-se perquè sap que guanya i que només li val competir als europeus o als mundials. - Precedent sentat de cara als grups de hard rock de tot el món, la policia americana va irrompre a casa del músic anomenat Afroman buscant drogues i altres substàncies ilegals, no les van trobar, i ara Afroman ha tret més de 20 cançons que s’han fet virals sobre els fets, amb els vídeos de seguretat de la casa, i preguntant qui li pagarà la porta nova, el pastís de llimona que es va menjar un policía o tot el que van trencar. A més, els agents es van identificar, i ha fet tot un seguit de cançons sobre ells, per les que els policies l’han denunciat per difamació, i com que ell s’ha protegit amb la llibertat d’expressió per fer cançons d’humor, els policies han hagut d’anar a judici per demostrar que podria ser que s’hagués tirat a les seves dones, que podria ser que fossin uns fills de puta, etc... Comencem amb les novetats i ho fem amb els Yeast Machine, una mescla de grunge, stoner i psicodèlia, que avui no serà ni la única psicodèlia ni els únics que tiren de cotilló. Seguidament, reparem el greuge amb els barcelonins dels mil noms, els Insight After Doomsday, o IAD, o Insight AD, o Insight pels colegues d’avantes, amb nou single que havíem d’haver punxat la setmana passada. En un programa tope cinèfil, a més de psicodèlic i lingüístic, anem pels Grave Diggler, el grup dels papis dels Ice Nine Kills a qui han demanat participar a la banda sonora d’una d’aquelles pelis que tan bé s’han traduït al castellà. Seguim amb una de les poques, o podria ser que la única, noies del dia d’avui, el nou disc dels Ignescent, gent que fa hard rock/metall alternatiu i a qui també els agrada el món del cinema, però tenen menys pressupost que els Ice Nine Kills. Arriba en Sergi amb noticies de guitarres a la venda amb retard, i concerts homenatge amb un any d’avançamenta. La recordamenta de la setmana torna a ser per un grup d’aquells que no coneixíem i que, per tant, ens era lleugerament difícil de recordar, els The Chuck Norris Experiment. Qui, tot i el nom, i tot i ser recomanació d’en Sergi per fer l’homenatge corresponent a l’altre Chuck Norris que ens ha deixat, pos mira, no estan malament i els inclouríem a la tríada sueca ionkiputera. La recomanació a la vora del foc torna a tirar de cinema i, com no, de drogues, o no entendríem a en Sergi, que avui ens recomana als Stahlmann. Més per fer la tonteria que no pas per lo bo que és el disc. Tornem a les novetats i ho fem amb un EP, el de Blackbraid, no confondre pas amb Blackbriar o altri. Després de seguir ampliant les entrades al nou diccionari de la llengua catalana, i d’esbrinar com ser bona persona, alhora de saber com evitar que t’investigui la CIA, seguim amb el tema novetats. Per una banda tenim l’Sludge-post-metal dels Neurosis, gent que per proximitat també podria tirar de cotilló, però al final es veu que no, que van amb tota la calma. I encara a EEUU, tenim el nu metall-metalcore dels Resider. Amb els Gaerea descobrim qui podria ser considerada la Yoko Ono portuguesa que ha vingut per sembrar la discòrdia entre els ex-amants de Gaerea i els proto-amants del grup. El mort de la setmana avui ens porta cap a Rússia en la tercera setmana consecutiva que tenim un mort de dissabte nit i, conseqüentment, amb una mort californiana, amb un personatge que per lloc de naixement i per culpa dels seus pares, no podia aspirar a ser res més que no fos bateria. Després de demostrar-vos les virtuts de la ximbomba, simboma o zamboma i dels bells cants que la solen acompanyar, anem per les darreres novetats. Per una banda trobem els Hanging Garden, gent que fins ara feia death-doom-gòtic cada cop més desganat, i han hagut de tirar del black per enganar-se altre cop. I per últim, els Nifrost, que per sort no són d’Albacete, ja que ni per estil ni per nomenclatura acabarien de colar al nostre programa. Tot això i més, com un projecte de grup thrash ximbombero, com evitar que baixi la natalitat a Rússia, què no trobem a la llista de coses a retreure a en Sergi, o idees perquè en Lluís no vingui a fer el programa el dia que no toca, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 3/15/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 15 de Març de 2026 | Programa número CCCLXXIX en llibertat, 22è de la temporada XXX, nº159 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 18è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 74è de l’Alcoholisme Geriàtric i 77è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, 1er del bateig mundial de la postura de ioga de la Flor de Loto Marrón, i 5è de la certificació de l’existència del negacionisme geogràfic europeu, en un programa on les ganes d’envaïr Polònia quan no faci tanta fred, fan que ens n’oblidem del nou single dels Insight After Doomsday... pobrets. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi trobem disc d’Unheilig després de 10 anys, discos de Magnolia Park, The Black Crowes, Morbid Death, Monstrosity, The Gems, dels espanyols Teksuo, Schattenmann, singles d’Adelitas Way, Normandie i Lacrimosa, directe de Dream Theater (6 cançons, 1 hora i mitja), EP de Gotthard, tret del què els va sobrar de l’últim disc que no vam punxar. Rescatant del contàiner de reciclatge el nou disc dels Lamb of God i el dels Monstrosity. Als noms de merda avui hi tenim als Ar’lyxkq’wr amb el disc Nry’lwn(rh), Jack Gardiner, Korroded, Mega Colossus (heavy metal i no pas epic power metal), Hot Cherry, els francesos Mascara i els també francesos Tragos, Muhammad Pedophile, quedem orfes de thors i només tenim a Iron Bitch, Welded Steel, Kevin Steele i Iron Slug entre l’apartat metal·lúrgic. Però tenim als Coffret de Bijoux, blackies canadencs que ja havien sortit a aquesta secció pel nom del grup, però s’han canviat el nom per Coffret De Bijoux – Dyn Vywjil Nen Jyn Dij Nendindalnen Dyn Lelqit Nen Vaw Qanjiw i han tret el disc Tremaalk’ Lalvunqat Lalvunqat, tot amb un perfect accent Klingon com mai abans l’havíeu escoltat. Al Void Naranja, Void Cristal només n’hi ha un, els Voidthrone, Mors.Void.Discipline, Void ov Existence, Void Sinker i Void Thermocline, alguns repeteixen de l’any passat, però van fent pila entre tots. A les Breaking News avui hi ha moltíssima cosa: - Morrissey cancela el seu concert a València per no haver pogut dormir per culpa de les festes nocturnes que es foten els valencians per les falles. - El fill de l’Ozzy, Jack, li ha posat Ozzy Matilda a la filla que acaba de tenir. - Demanen als Papa Roach quina és la millor cançó de Nu Metal de la història, el bateria tira per Deftones, el baixista per Korn, el guitarra diu que és Last Resort de Papa Roach i en Jacoby diu que Limp Bizkit, però quasi empatada amb Last Resort. - La majoria de revistes anuncien que Black Label Society ha versionat No More Tears d’Ozzy en directe... - Slaughter to Prevail s’apunten al negacionisme geogràfic i anuncien gira per Europa i Gran Bretanya. - Nova edició del festival Tolminator, un any més, una puta estafa i de més de 50 grups, ni un sol tor. - Descobrim que els entrepans dels concerts podrien haver ajudat a minvar el número de heavys del món. - Fort revés a l’imperi de les sopes Campbell per la mort d’un dels seus principals promotors. Anem per novetats, però la cosa no comença massa bé, ja que ho fem amb els Red Sun Atacama que, ja de bones a primeres, resulta que són francesos, i, a més, és un Stoner que no acaba de matar. Per compensar tenim a la Taylor Momsen qui, després d’un parell de singles passables amb els seus The Pretty Reckless, per fi ens n’arriba un que està prou bé. I marxem als deserts noruecs on hi trobem als Gjenferd, amb un stoner hardrockero psicodèlic que ens porta a creure que no seran els únics del dia amants de tendències californianes. La tercera veu femenina del dia, tot i que només serà la segona cantant femenina, és la dels Exilia que ens presenten un nou single. Arriba en Sergi amb una lleugera sordera i poc sentit del resum per parlar-nos del nou grup de la Alissa White-Gluz que potser no interessaria a massa gent. Després d’anunciar-nos una exposició itinerant de coses de l’Ozzy, però no pas les més habituals i típiques del personatge, passem a saber què té a veure en David Bowie amb en Putin. Passem a la recordamenta de la setmana, avui com gran part del programa, ubicada a Alemanya i, en concret, amb els Oomph! que en Lluís s’encarrega de pronunciar correctament, i és que avui té un dia molt nazi. Per la recomanació a la vora del foc també seguirem tot germànics, ja que tenim als Soulbound de qui segurament ens interessa més d’on ha sortit la purpurina que no pas el seu passat musical. Tornem a les novetats, passant d’Alemanya a Polònia, ja que avui és el dia indicat per fer-ho, i allà hi trobem al grup de hard-rock-prog, Revoe. Seguim amb els cors de nens que caracteritzen la música dels Lamb of God, que podria ser que no estiguessin al seu millor moment, segurament per culpa del bateria. I no s’acaben aquí els discos nous, ja que tenim al típic grup búlgar, d’entre tots els grups búlgars que solem punxar al programa, els Velian amb el típic gòtic-dark-simfònic bulgarès. El mort de la setmana ens porta, per segona setmana consecutiva, com no, cap a Polònia, i també amb grups de thrash, i també amb una mort californiana, casualitat? No ho creiem, perquè Polònia és coneguda com la California de l’Est. Després de descobrir les facilitats d’aprenentatge que tenen els nens thrashies o quina és la disfressa més útil per practicar la posse de la Flor de Loto Marrón, anem per les darreres novetats. I ho fem amb el nou disc dels Monosphere, una gent que sabem com es van etiquetar musicalment, però que no la van encertar massa, i els Monstrosity, gent que admet obertament que lo que fa és cridar. Tot això i més, com saber la diferència entre en Romario i un thrashie, quina és la millor època per envaïr Polònia, o quina disfressa és fàcil de fer, però que és poc recomanable als països de l’Est d’Europa, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 3/8/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés el 8 de Març de 2026 | Programa número CCCLXXVIII en llibertat, 21è de la temporada XXX, nº158 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 17è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 73è de l’Alcoholisme Geriàtric i 76è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on, a més d’ensenyar-vos un munt de matèries, obrim la porta a una possible Esparragus League, donat la perillositat que comporta aquesta disciplina. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi trobem un EP de Leaves’ Eyes, single d’Evergrey tot ploraner com a bon prog, discos de Machinae Supremacy i The Duskfall, i quasi l’EP de la celebració de 25 anys dels Black Stone Cherry, una celebració que ningú voldria per al seu aniversari. Als noms de merda avui hi tenim a Crispin Earl i Leon Alvarado de EEUU, Barcoder, Xtourniquetgirlx, Mollusk, Nefastis, Metal de Facto, Stainless, Agency of Steel, Stygian Steel, King Generator, The Unholy Pagan Penetrator, Apocalypse Devastator 666, Auditor, Evocator, Chasing Predator, en una nova nit gloriosa pels Thors i per la deportació dels serveis de l’ICE americans. Al Void Naranja, Void Cristal trobem a Temple of the Void, no confondre amb Temple of Void, i Devoid of Thought, no en tenim masses, però és que venim de ressaca de la setmana passada. A les Breaking News avui: - Mike Portnoy admet que hi ha alguna cançó de Dream Theater que li provoca mal de cap. - El guitarrista de Deftones té diabetis 2 i l’ha afectat física i mentalment, tot i que es veu que el terraplanisme venia d’avantes. - El baixista de Megadeth actual, no el pajilleru, diu que podria ser que l’últim disc no fos l’últim, com molt bé vam anunciar ja fa uns mesos com a bons #pitonisosdelmetal que som. - Després de les declaracions de Dave Mustaine sobre que els solos eren massa complicats per tocar en directe, ha sortit en Teemu dels Wintersun fent algun dels més complicats mentre patina sobre gel, obrint la porta al musical de Disney sobre gel més perillós dels que s’hagin vist mai, Mustain sobre Gel. - Sharon Osbourne confirma que hi haurà Ozzfest 2027, tot i que no assegura que no hi hagi pèrdues. - Conflicte entre les comunitats i grups de folk metal i els del black metal gironins per la postura sobre els caipús de la llera de l’Onyar, amb un clar avantatge per part de la comunitat blackie per actuacions prèvies. - Possibilitat de que el nou líder suprem d’Iran participi a Eurovisió gràcies al precedent sentat per Lordi o Ghost. Anem ja per novetats, tot i que la primera no és del tot novetat, primer perquè és una versió, i segon perquè és un EP que no és massa nou, i és que ens han arribat els Mean Messiah amb doble retard, ja que el disc d’abans de l’EP, també us el presentem fora de temps. Tampoc són cançons noves el què ens presenten els Prong, ja que es tracta d’un directe poc net, però això sí, tope d’inclusiu. Avui tindrem diversos russos al programa, i dos d’ells dins de les novetats, per una banda els Tardigrade Inferno a qui per fi podem dir que hem etiquetat bé, i per altra banda, nou disc dels Neverlove a qui no els cal algú que els fiqui més etiquetes de les que ja s’han ficat ells. Amb ells i altres industrials com l’Stahlmann avui aprenem a diferenciar entre els diferents tipus d’industrial segons el pais d’orígen, entre les moltes coses que aprendrem avui, com per exemple, com parlar polonès correctament. Avui, a més de tope de russos, també estem tope versionadors, perquè hem posat la de la festa sense fi dels Black Stone Cherry, la dels Mean Messiah, i acabem amb el nou disc de El Reno Renardo. Arriba en Sergi en plena crisis dels 50 i, enlloc de comprar-se una moto de muntanya per fer uns salts pels camins, sense moto ni res, es salta la seva primera secció. A la recordamenta de la setmana avui aprenem que els thrashies no sabran fer música, però que n’hi ha algun de mínimament amable i que ens cau bé, com un dels de Destruction. En una jornada on guanya l’Ivan per pena més que per res més, en Sergi tot arrossegat ens porta als Dymytry Paradox a la recomanació a la vora del foc. Tornem a les novetats, i ho fem per una banda amb els Temple of Void, no confondre pas amb els Temple of the Void, ja que aquests fan death-doom, no pas com els altres. Parlant de death, però combinant-los amb el jazz, trobem els noruegs amants del saxo i les portades de merda, els Agabas que ens porten nou disc on hi col·laboren els noruegs amants del jazz i el saxo, Shining, no confondre pas amb els altres Shining que no toquen el tema del saxo. Tornem a les lliçons magistrals, i és que amb el nou disc de Vreid aprenem els diferents estats de la matèria segons el black metal, i amb el single de Butcher Babies i la seva meteòrica carrera plena d’èxits, aprenem a comptar de forma diferent. El mort de la setmana avui ens porta cap a Polònia, on hi trobem el primer combo de mort per màrqueting blackie i mort californiana rockera amb un músic que no era ni blackie ni rockero, però sí polonès. La darrera novetat del dia és per als Karelian Warcry, no confondre amb els WarCry a seques, que ens porten un blackened death metal que potser no seria el mateix estil que practiquen els espanyols. Tot això i més, com l’orígen de la creació de la postura del Lotus Marrón de ioga i tai-chi, en què ens hem de fixar per poder diferenciar a una noia d’un flamenc, o quines pràctiques hauríeu de fer si passeu per Polònia, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 3/1/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emés l’1 de Març de 2026 | Programa número CCCLXXVII en llibertat, 20è de la temporada XXX, nº157 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 16è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 72è de l’Alcoholisme Geriàtric i 75è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on acomiadarem la Boletus League fins l’inici de la temporada de bolets. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana hi trobem a en Paul Gilbert, The Magus (no confondre amb Grand Magus), single de Sonata Arctica i single monyes d’Atreyu, i rescatat a darrera hora del container del metall, entra al final com a novetat Rob Zombie amb el seu darrer disc amb títol més normal que els anteriors. Als noms de merda avui hi tenim als Petani Gila amb grans hits com Tractor Gila, García & Radford, el grup de doom britànic Matador, Gun Metal Gray, Iron Widow, Iron Head, ExMetal, Cat Castrator, Agressive Perfector, Messticator, Imperator, Sabotør, Evocator i Demoniac Chainsaw Penetrator, en una nova victòria aclaparadora dels tors. De la Boletus League, ja hem dit que ens n’acomiadàvem, però no sense abans destacar els resultats positius finals de Nepal, Laos i la India, i el mal paper de França d’enguany, amb un apunt històrico-cinematogràfic final que sorpren a més d’un. Al Void Naranja, Void Cristal trobem a Grey & Void, Us and the Void, Revoid, Voidstar Nocturnal, Starless Void, Void of Law i Voidgrief, jornada de reinvindicació dels voids després de saltar-nos aquesta secció la setmana passada. A les Breaking News avui: - Primus s’apunten al negacionisme geogràfic i també anuncien gira per Europa i Gran Bretanya. - S’anuncien les primeres festes del tardeo metal, coindicionades per l’estat de l’oci nocturn madrileny. - Opeth reedita el Blackwater Park en vinil amb líquid a l’interior per 180 dòlars. - Trivium treu directe però el ja ex-bateria està regravat per sobre. - Ozzy Osbourne será homenajeado en los Brit Awards con Robbie Williams interpretando “No More Tears” junto a Robert Trujillo (Metallica), Zakk Wylde (Black Label Society) y exmiembros de su banda y Black Sabbath. Que es veu que en Zakk Wylde és difícil de veure i tenir en compte. - Com a bons #pitonisosdelmetal avancem una nova època daurada del Grindcore català, encara pendents de poder afirmar que la grip porcina en humans és culpa dels therians. A més de Rob Zombie tenim altres novetats, com el disc de versions que acaben de treure els A Life Divided. Des d’Atlanta ens arriben els Paleces, una gent que “palece” una mica els Mastodon, dels qui actualment ja només canten 3 dels 4. La segona novetat industrial del dia, i no pas la darrera, és per l’Stahlmann, en un programa on veurem les diferències que hi ha entre les diferents nacionalitats de metall industrial al món, i quins grups han de buscar un segon ofici per poder-se guanyar la vida. Ens posem una mica gòtics, però tampoc massa, perquè no ens ho acabem de creure, amb els suïssos Locus Noir. Arriba en Sergi que, per primer cop en força temps, no repeteix noticies, amb el nou disc d’Slipknot que quan surti ja tindrà 16 anys, i un récord Guinness d’última hora però de fa 6 anys. La recordamenta de la setmana avui és per la Lauren Hart, de qui recordem sense recordar-ho el seu pas per Divine Heresy, i la seva etapa a Once Human que es veu que hem anat punxant, el que no volem recordar és l’haver entrat a Arch Enemy tot i que sigui el que n’acabem punxant. La recomanació a la vora del foc avui tira cap al pop i, d’entre les diferents opcions que tenim entre les darreres crítiques, en Sergi es decideix pels Symphony of Sweden. Tornem a les novetats, i ho fem amb els considerats com a l’ovella negra del black metal grec, els Sinistrous Mist. La tercera novetat de metall industrial del dia és la del nou disc dels finesos Ruoska, gent que no està tan malament com els Turmion Kätilöt, però que fan combo amb ells en la demostració que “el suec és fàcil” així com els lligams indiscutibles entre el suec i el català. És un dia força nazi però poc finlandés per part d’en Lluís, qui queda sota sospites de dòping per aquesta i altres coses. La darrera novetat del dia és per als Speglas, uns deathmetaleros amb intencionalitat blackie en una jornada on el black acaba essent protagonista per diferents raons. I és que el mort de la setmana avui és força blackie però no prou com per aprovar el decàleg del bon blackie, i ens porta a una zona de Brasil de qui ningú n’ha tornat mai. Tot això i més, com els principals problemes dels gòtics suïssos, a quina ciutat et pot confondre tant el dia com la nit, o com en Sergi avui fa valer l’etiqueta de #pitonisosdelmetal, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 2/22/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès el 22 de Febrer de 2026 | Programa número CCCLXXVII en llibertat, 19è de la temporada XXX, nº156 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 15è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 71è de l’Alcoholisme Geriàtric i 74è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on el principal retard avui no és d’en Sergi si no de l’Ivan, així que ens toca reordenar un xic les seccions. I comencem per novetats mentre esperem que el senyor aparqui, i ho fem amb uns vells coneguts del programa, els The Veer Union, que milloren l’anterior disc, cosa que tampoc era massa difícil. També tenim el disc dels Interia, gent que no supera el seu anterior disc perquè es veu que aquest és el primer i, per tant, seria un bon repte a dur a terme, però també estan bé, i molt bé si considerem que a més d’alternatius, són progs, però les cançons no s’allarguen massa. Per fi arriba l’Ivan i ens presenta el nou disc de Clawfinger que, total, per això, podia haver-se esperat una miqueta. Tot seguit arriba en Sergi amb les seves seccions, però sense aconseguir treure’s de sobre la por que li fa la IA en el seu dia a dia. La recordamenta de la setmana va cap a Bèlgica, en concret amb els Ancient Rites, de qui tots en tenim un bon record tot i que ja faci temps que no en sabem res d’ells. La recomanació a la vora del foc avui és per als Equilibrium i la Skadi, qui obre la part més porcina del programa, en aquest cas, res a veure amb la peste porcina, si no bàsicament que d’ella s’en pot aprofitar quasi tot. Ara sí que podem passar a fer seccions, i comencem amb el Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos on aquesta setmana hi tenim discos de Nightshade, Universum25, AmongRuins, i single d’Arch Enemy, també hi teníem als Clawfinger que al final l’Ivan els ha recuperat de les escombraries. Als noms de merda avui hi tenim als xilens Cenotafio, els noruegs Rozario, Mighty Dragonlords of the Promised Land, Iron Slug, The Iron, Iron Fist, Metal Church, Declamator, Lead Injector, Diablociraptor, Fuirous Masturbator (5 Eps i un split que porten aquest 2025 per poder sortir a la secció). Passem de Boletus League i de voids i anem directes a les Breaking News avui: - Laurent Hart resulta ser la nova cantantessa d’Arch Enemy, que ja hem dit que havien tret single tot i que no ens hagi encandilat massa, que diguem. - Dave Grohl li explica al seu ex-bateria que potser el van fotre fora després d’admetre que la música del grup no anava massa amb ell. - Dave Mustain es queixa de la complexitat dels riffs que ell mateix es composa. - William Shatner tornarà amb disc de versions de metal. - I acabem demanant disculpes a punks i thrashers per no haver fet agenda d’esdeveniments enfocats als alienats del món. Tornem a les novetats i ho fem amb els Bizarrekvlt, i el black d’un exiliat rus a Noruega amb una història que potser algún dia coneixerem. Seguim amb els Manthill, gent que no satisfeta amb fer groove-industrial-hard rock, decideix que li cal entrar a la moda del simfònic. Tornem a parlar de peste porcina i ho fem amb els Sylosis, a qui seguiran els Evig Natt, que tot i ser escandinaus, són una gent molt nostrada... depenent del dia. Encara dues novetats més per acabar amb el tema, per una banda tenim als novells irlandesos Domhain, i per l’altra més russos, els SnowManBall, en aquesta ocasió no exiliats, perquè ja se sap que el ravecore sí que ven prou a Rússia. El mort de la setmana avui ens porta al Benidorm de Brasil que a partir d’ara també serà coneguda com la California de Brasil, amb gent que s’inventa accents tot i la limitació de ser thrashies. Tot això i més, com la manca de russes per pronunciar coses en rús, o quina és la relació entre un pintor cubista i un bateria de thrash, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana. | — | ||||||
| 2/15/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès el 15 de Febrer de 2026 | Programa número CCCLXXVI en llibertat, 18è de la temporada XXX, nº155 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 14è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 70è de l’Alcoholisme Geriàtric i 73è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on recuperem l’esperit del Fent Amics, llibre disponible en breu en tots els formats possibles, incloent un audiollibre amb la veu de Tomeu Penya. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, disc d’Story of the Year, Lesbian Bed Death i single de Nathan James, poqueta cosa que no hi ha pas masses novetats. Als noms de merda avui hi tenim als francesos Muertissima, als nortamericans Sueco, Atavistia, a en Ferran Saurina, Temple Balls, Metalodon, Iron Savior, Praefator, Fetor, Castratoramb quasi empat tècnic entre metal·lúrgies i thors, però a la baixa respecte a setmanes anteriors. De la Boletus League, passem perquè només tenim noticies de California al darrer mes. Al Void Naranja, Void Cristal trobem a VoidChaser, VoidLord, Frostvoid, que sumats al què teníem, pinta una bona anyada de cara als voids. I a les Breaking News avui: - Ens trobareu a Podcats.cat, a Apple podcasts, i ens han indexat a Cylex com a “artista” dins de la categoria Art, entreteniment i oci, no en tenen ni puta idea. - Al final, la nova cantanta d’Arch Enemy podria ser no tan nova, estan parlant amb Angela Gossow. En Sergi ens va enganyar amb la Mayara i amb la Psoriasis. - Eric Forrest, ex-Voivod, a la cursa de camells. On més tard en Sergi ens hi afegirà a en Phil Campbell que li va sentar malament la sopa i a en Ross the Boss que suposem que en el seu moment va entrar als Manowar per les seves melodies vocals abans que no pas pel seu físic. - S’investiga si en Kurt Cobain realment es va suicidar. - Turquia prohibeix les gires de Behemoth i Slaughter to Prevail per satànics. - Després de posar les is sobre els punts corresponents als defectes de les alertes meteorològiques de la Generalitat de Catalunya, parlem d’una altra alerta, la que indica que els casos de retard s’extenen per tot Espanya. Després d’aprendre a diferenciar a en Bunbury d’en Bad Bunny, i tranquilitzar a la ultradreta americana, passem a les poques novetats que tenim avui. I ho fem amb un directe que vam mig presentar la setmana que ve sentint-nos enganyats, però que resulta que l’engany corria per una altra banda amb el directe dels Powerwolf. Seguim amb els Rise in Vein que amb el seu hard rock mudernill, ens ajuden a distingir entre els diferents tipus de francesos que corren per la geografia mundial. Abans de seguir amb més novetats i seccions, hem de recordar que avui el programa cau al mig de Carnavals, i, per tant, us donem algunes idees de cançons i músics que podeu puntar a la vostra carrossa durant la passada, entre els que trobem, sense cap mena de dutbes, als Dropkick Murphys. Arriba en Sergi entre queixes sobre més concerts als quals no pensa assistir, tot i que avui està ofès però no tant com la setmana passada. La recordamenta de la setmana, com no, el dia després de Sant Valentí, havia de ser sense dubtar-ho per als Bullet for My Vallentine. I seguint un raonament poc raonat i entendible, la recomanació a la vora del foc avui és per a les The Pretty Wild, qui tenen un greu problema de puntuació. A la habitual secció de turisme avui us recomanem i expliquem tot el que podeu fer quan visiteu Boston, precisament d’on són els Converge, una gent que a més de turisme, fa hardcore però del que se sap què toquen. El mort de la setmana avui ens retorna a terres xilenes on en Lluís pot demostrar que segueix instruint-se diàriament sobre la història militar xilena i, en concret, sobre els Mapuches, no per se, si no per poder-vos oferir la informació que de segur que estàveu esperant. Després de desgranar com diferenciar el punk del thrash i el thrash del grindcore, passem a recuperar el Fent Amics així com la secció de geografia enfocada a ponts i la de vehicles en miniaturia. Abans de les darreres novetats del dia, que ja us hem dit que no eren masses, oferim als pobres baixistes de grindcore xilens, la solució a la movilitat familiar que necessiten sense que els repercuteixi a la seva economia bàsica. Ara sí, ens queda el nou disc dels Worm que obren la secció de paleografia blackie mentres ens presenten el seu black simfònic. I acabem les novetats amb un single, el dels Samurai Pizza Cats que, diga’ls-hi tontos, però s’han ben acompanyat dels Ankor. Tot això i més, com quines fòrmules tens per lligar si ets un baixista xilè, accessoris d’última generació per a bicicletes o consells essencials per assistir al Ripollet Rock d’aquest proper estiu, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 2/8/26 | ![]() Entrevista a Kike G. Caamaño - ASHA - | Entrevista donde hablamos del nuevo disco, The World Belongs to the Brave, y un poquito de todo, por qué no decirlo. | — | ||||||
| 2/8/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès el 8 de Febrer de 2026 | Programa número CCCLXXV en llibertat, 17è de la temporada XXX, nº154 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 13è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 69è de l’Alcoholisme Geriàtric i 72è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on tindrem un Sergi més curtet i retrassadet, també a nivell temporal, perquè tindrem entrevista amb en Kike G. Caamaño d’Asha que podeu escoltar aquí mateix si no sou d’escoltar-vos el programa sencer, i on aprendrem que és un bon prog per en Lluís, però un mal prog per a la comunitat prog: Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, 3er single de Clawfinger, single de ShadowsFall, single d’Amaranthe, disc de Visions of Atlantis i 10 discos més de grups nous de metal simfònic, Gabrielle de Val, Silverstein i Full House Brew Crew, qui venien d’aparèixer als Top10 d’en Lluís i en Sergi amb l’anterior disc, però aquí han patinat. Als noms de merda avui hi tenim als americans Sombra, els russos Escape, Parapariah, Heavy Metal Shrapnel, Transmetal, Stainless, Metal Graves, Iron Firmament, Metal Church, Metalodon, Inkisitor, Interceptor, Fetor, Desertor, Squirrel Desecrator, Vector, Aggressive Perfector, Taskforce Toxicator, Chasing Predator, en una jornada d’intens combat entre metal·lúrgies i thors. A la Boletus League, a California s’ha hagut de prohibir d’anar a buscar bolets perquè no dónen l’abast de gent intoxicada per Amanita Phalloides. Pais Total intoxicats Total morts França 1341 4 Canadà 5 2 Laos 47 13 Xile 39 1 Uruguai 6 1 EEUU 158+15 8+3 Argentina 10 1 Vietnam 13 0 Espanya 75 2 Índia 45 10 Austràlia 371 11 Canadà 1 1 Illa de Man 3 0 Camboia 7 ? Tanzania 7 1 Emirats Àrabs 1 1 Suècia 8 0 Tailàndia 2 2 Xina (2024) 1486 13 Nepal -aprox- 1600+16 60+3 Alemanya 151 0 Països Baixos 1 1 Japó 0 1 Dinamarca 12 2 Moldavia 17 0 Polònia 50 ? Bali 32 1 Turquia 36 5 Grècia 2 0-2 Israel 9 0 Itàlia 5 0 Al Void Naranja, Void Cristal trobem a vvøidh, Gutvoid, Deadvoid Inc., Through Void, Voidburn, Slaves of the Void, Constellation Void, Void of Light i Voidrium, i és que ens saltem una setmana aquesta secció i surten voids com si fossin amanites. I a les Breaking News avui: - Mastodon i Machine Head anuncien sendes gires per Europa i Gran Bretanya... no han seguit els nostres cursos de geografia. - Després de mesos d’intentar reunir Twisted Sister per part d’en Dee Snider, en Dee Snider cancela la gira per problemes de salut, artritis i problemes de cor. - Skid Row obren audicions per trobar nou cantant. - Ellefson, el pajillero ex Megadeth, diu que el nou disc de Megadeth no sóna a Megadeth, deu haver començat pel final. - La setmana passada recomanàvem obrir calaixos de músics morts per trobar idees... han trobat riffs d’en Dimebag Darrell i en Phil Anselmo ha contactat amb en Zakk Wilde per gravar cosetes. - Diagnostiquen autisme a en Pete Sandoval als 61 anys, això li passa per combinar el death amb el thrash, si només hagués tocat thrash ho haguessin pillat abans. - I la darrera noticia és una informació de servei per als Sabaton, als qui obrim la possibilitat de fer un EP recuperant lletres d’avantes però amb un toc innovador. Anem per novetats, i és que en tenim moltes avui que, no sabem ni com, aconseguim encabir al programa tot i l’entrevista i el pesat d’en Sergi, començant per una versioneta de Judas Priest amb un col·laborador que ara mateix no seria el més viu de la classe. Seguim amb els Liverum, una penya que barreja el death, el groove i el prog però amb veu quasi melòdica de per se o perquè s’està cagant. Nou disc dels hard rockeros suecs Supralunar que van al seu rotllo que quasi són igual que el nou disc dels Mayhem. Tenim alguns singles més encara, com són el dels Lords of the Lost amb els Saltatio Mortis presentant el què serà el tercer volum de l’Opvs Noir, i single dels Threat Signal. Arriba en Sergi entre retarded news sobre la cursa de camells en marxa, i indignació pel preu de les entrades d’un concert que no volia anar a veure. La recordamenta de la setmana precisament és per a un dels participants d’aquest concert, els Sevendust, un altre dels grups odiats per l’Ivan per culpa de les rastes. La recomandamenta a la vora del foc avui és per aquesta gent tan recordada i ubicada per en Lluís com són els Zeromind en el que es recordarà com el pitjor dia de merchandising del present any. Tornem a novetats i ho fem amb canyeta, per una banda els Hecate Enthroned amb el seu black simfònic, i per l’altra amb el recopilatori dels Kanonenfieber que no és del tot recopilatori. Menys proto-nazis que els Kanonenfieber trobem el nou disc dels grooveros Drawn by Evil amb una mica més de groove melòdic que últimament sembla que estigui de moda. Ajupits com bons païso-baixencs tenim els Buried amb un nou disc de death metal prog i tècnic. El mort de la setmana d’avui ens porta aprop de Sao Paolo, on hi trobem una nova eina per sentar-se i per poder veure al teu franctirador del dia, amb un mort que, tot i bateria, és prou bon blackie segons el nostre decàleg. Les darreres novetats del dia són els Cvltvm Mortis que debuten a punt de jubilar-se mentre ens prenen el pèl amb el nou del grup i nou single dels Tardigrade Inferno. Tot això i més, com oficis rarots que podem trobar en una operació quirúrgica, com aconseguir gratuïtament el nou disc d’Asha o els efectes de la ressaca sobre l’agenda de concerts, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 2/1/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès l’1 de Febrer de 2026 | Programa número CCCLXXIV en llibertat, 16è de la temporada XXX, nº153 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 12è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 68è de l’Alcoholisme Geriàtric i 71è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on no tindrem voids, no per manca d’ells, si no per despistamenta d’altri. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, els mongols de torn, els Uuhai, que al final lo únic que valia la pena era el single, single de la Myrkur que sospitem que és la cançó per anar a Eurovisió, single balada pop de Papa Roach, single balada d’Axel Rudi Pell, single xungo happy flower d’Atreyu, 12 Stones, que la única cançó coneguda que tenen no és seva. Als noms de merda avui hi tenim als Eximperituserqethhzebibšiptugakkathšulweliarzaxułum, Mastertune del Madrid, Gog of Magog, Plantoid, Spontaneous Postpartum Clearance Of Plasmodium Falciparum Parasitemia, Mirador, nou disc de Fernando Perdomo, Fili Bibiano’s Fortress, Metal Allegiance, Metal Graves, Transmetal, Lead Injector, Arkillator, Reabilitator. Feia dies que les metal·lúrgiques acabaven pel darrera, avui no guanyen, però treuen un bon empat. I a les Breaking News avui: - Membres de Public Enemy i The Doors han anunciat que s’ajunten en un nou grup anomenat Dope, els membres del grup Dope ja existent han declarat que podria ser que la gent es confonés. - La meitat dels Reflections deixen el grup perquè no soporten al cantant que fa apologia de l’ICE. - Sharon Osbourne està preparant un nou Ozzfest, a la vista de tots els fons que va poder recaptar a la darrera edició. - Concerts d’Slaughter to Prevail en pausa per haver fet propaganda pro-russa per Noruega. - Mike Majewski, de Truth Devoid i ex Devourment, detingut després de xocar en cotxe borratxo, acusat d’assassinat sota els efectes de l’alcohol, i 4 càrrecs més d’agressió sota els efectes de l’alcohol. - #influencers del metal, Old Man’s Child tornen a la música 17 anys després, 3 dies després de parlar-ne al programa. - L’ex cantant d’Spandau Ballet, que havia fet el grup de rock-metal Mercutio, en Ross Davidson, i que fa un any i mig que va treure el primer single, té difícil treure el disc sencer, bàsicament perquè està empresonat per violació, intent de violació i agressió sexual de tres dones diferents, i s’enfronta a cuatre judicis més, com a mínim, de 17 denuncies d’agressió sexual pendents que té. - Tenim una informació de servei dirigida als músics de folk metal de la costa Est americana, com ja vam avisar la setmana passada, hi carda molta fred, tanta que hi ha arbres que exploten. - Sospites generalitzades de que en Lluís podria ser l’entrenador del paio que va escalar un edifici a Taipei, ell no ho nega però tampoc ho confirma, sap fer-se el despistat i desmemoriat. Anem per novetats tot i que la majoria no ho són massa, com directe poc potent però llarguet dels Therion, o mini directe dels Powerwolf, més potent però per concentració. També tenim single de la Snovonne amb el seu grup Snovonne, que podríem ficar dins del gòtic, però per sort, no dins del típic gòtic de veu femenina. Un últim grup abans de més seccions, els Urne, que ens presenten nou disc d’Sludge-Groove poc comprès per en Lluís. Arriba en Sergi i avui amb veu, entre noticies sobre la cursa de camells en curs i arqueòlegs que van de metalheads quan no en tenen ni puta idea. La recordamenta de la setmana avui és per als Shadows Fall, que porten temps sense treure les rastes a ventilar-se degudament. La recomanació del nostre webmàster a la vora del foc és per a un grup d’estètica complicada com són els Märvel, menys potents que avantes, però segurament més drogats. Després de donar diverses idees per gires de grups veterans, que després no es queixin de nosaltres, tornem al bonic món de les novetats. I ho fem amb els Shoot the Messiah als qui donem alguna alterantiva per al seu nom, si és que algun dia s’en cansen, i ens presenten un nou disc de thrash-death simfònic en homenatge a la recentment desaparegutda autora de l’Ecce Homo. Avui contentem tant als progs de la nostra audiència com als del canal de Christian Cupid, i és que entre les moltes novetats dominicals pròpies d’una missa com cal, tenim el tribut a Children of Bodom. En honor als nostres ganaders, arriba el mort de la setmana entre vaques i vaques aprofitades a Nova Escòcia, on descobrim quina diferència hi ha entre Halifax i Halifax. Allà descobrim quina vergonya passen durant les seves vides els francòfons, i que els cuidadors de vaques canadencs també poden morir com el 80% de músics d’aquest gener. Seguim amb l’homenatge als ganaders de vaques, i ho fem amb el post-black metal dels MØL, la darrera novetat del dia des de Dinamarca. Abans d’una extensa tot i que potser poc organitzada agenda de concerts, us repetim les lliçons que us heu d’aprendre i les pràctiques que necessiteu de cares a l’any vinent per conseguir sobreviure al canvi d’any. Tot això i més, com recuperar a uns Turmion Kätilöt quan aprenien a homenatjar a en Messi en un català perfecte, com empatar un concurs impossible d’empatar, o quins problemes ha tingut en Lluís aquesta setmana a la seva feina, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 1/25/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès el 25 de Gener de 2026 | Programa número CCCLXXIII en llibertat, 15è de la temporada XXX, nº152 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 11è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 67è de l’Alcoholisme Geriàtric i 70è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on donem idees per poder compartir amor i àntrax a parts iguals, i en la que ens saltarem la Boletus League per no aportar massa res de nou respecte la setmana passada. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, disc de pop de Tommy Iommi amb en Robbie Williams, single de Nomy, disc de Coronatus, de Melissa Boni, The Butcher Sisters, i de la Poppy. Als noms de merda avui hi tenim als blackies peruans Morbosatán amb el disc Morbo, Coca, Satán, els Revmatic, Siska, Danyell, Tautvydas Nagorskas, els Titanium, Necator, Taskforce Toxicator, Furious Massturbator (4rt EP de l’any), i Deus Deceptor, en una jornada on els thors tornen a marcar territori per davant de les metal·lúrgies i en la que encara tindrem un altre nom de merda, però que en aquest cas presentarem com a novetat, en Jacob Lizotte. Al Void Naranja, Void Cristal trobem a The Black Void i als Raging Void. I a les Breaking News avui: - Tommy Lee veu com a California es reobre un dels casos d’agressió sexual contra ell. - Ghost cancela concerts a EEUU perquè es preveu molta neu. - Kyle Grass anuncia nou disc de Tenacious D dient que serà millor que els Oasis. - Myrkur intenta guanyar el lloc d’Eurovisió per Dinamarca. - Mor Francis Buchholz, ex baixista d’Scorpions, sense haver pagat la pasta que devia a hisenda. - I acabem amb la secció científica del programa, on destaquem la troballa amb la que es demostra que les vaques queden per davant dels baixistes a l’escala evolutiva. Anem ja per novetats, i ho fem amb dos singles, per una banda els Tardigrade Inferno que necessitarien d’una política de retallades, i per l’altra, els 30 Seconds to Mars que s’han aplicat la política de retallades ells mateixos, així com el retorn al món del rock-metal. En discos sencers tindríem als Wrong Remedies, gent rarota que combina el prog rock amb el hard rock i l’sludge... a veure, normals no sonen. Després de parlar dels carnavals de Halifax i de les dites populars que n’han sortit del seu reconeixement mundial, passem a la secció del nostre webmàster, tot i que a ell... no tant. I és que en Sergi arriba en un estat físic que combina aquesta setmana amb el seu estat mental habitual, passant de fer la primera de les seccions per manca de veu. Dins de la recordamenta de la setmana parlem dels Is Pain, que tot i no ser un grup que havia de conèixer l’Ivan, es veu que els recorda força bé. La recomanamenta a la vora dels kleenex aquesta setmana és per a en Sakis Tolis, dels Rotting Christ, fent en solitari el que ja feia amb els Rotting Christ, molt original tot, igual que el merchandising de merda tant d’uns com inexistent de l’altre. Tornem a les novetats, i ho fem amb els Juodvarnis, un black prog de logo llegible que seguirà amb la tendència força blackie el dia d’avui. Més estrany encara és tenir diversos grups de metalcore al programa, i un dels que tenim avui són els japonesos Crystal Lake, no tan melòdics com els també metalcoreros Glamour of the Kill. I per la part del prog també tenim dues novetats més, com són els Textures tirant de la vessant més core, i la dels Morphide, tirant de la part més djent. Després de descobrir què és el metalcore melòdic en realitat, i d’unes classes de lingüística lituana de nivell avançat, passem al mort de la setmana. Avui dins d’aquesta secció trobem un encandalòs suspens en quant al decàleg del bon blackie, i és que ni posar-se noms de guerra, ni morirse blàckidament va saber fer aquest desastre de blackie. La darrera novetat del dia no pot ni comptar com a novetat, ja que són els Rotting Christ regravant un disc que ja estava ben gravat de fa 16 anyets només, deixant-nos amb el dubte de si les noies també van tornar a gravar les seves parts. Tot això i més, com fòrmules vàries per aixecar-se d’un banc noruec, raons del perquè el programa no s’emet en castellà, o quina és la principal raó del títol del darrer disc de Paradise Lost, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 1/18/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès el 18 de Gener de 2026 | Programa número CCCLXXII en llibertat, 14è de la temporada XXX, nº151 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 10è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 66è de l’Alcoholisme Geriàtric i 69è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on aprendrem a llegir coses rares, i on demostrem que no podríem guanyar cap concurs de memòria. Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, disc d’Azeroth, Kreator, Edenbridge, DieVersity, Megadeth, Als noms de merda avui hi tenim als blackies ambientals ⋆⟡Crystalgazing⟡⋆amb l’ep ✶⋆.˚⋆。˚ ⊹₊⋆que venien d’editar el disco ☾ ⋆*・゚:⋆*・゚*•˚, els Acherontia Atropos, Esplendor Geométrico, Vilamoura, Enviro-Metal Garbage, Metalord, Penetrator Hammer, Servator, Taskforce Toxicator, Aggressive Perfector, A la Boletus League, van pillant tots els intoxicats a California, i sumem intoxicats i tres morts més, i un boletaire trobat mort al bosc a França. Pais Total intoxicats Total morts França 1341 3+1 Canadà 5 2 Laos 47 13 Xile 39 1 Uruguai 6 1 EEUU 142+16 5+3 Argentina 10 1 Vietnam 13 0 Espanya 75 2 Índia 45 10 Austràlia 371 11 Canadà 1 1 Illa de Man 3 0 Camboia 7 ? Tanzania 7 1 Emirats Àrabs 1 1 Suècia 8 0 Tailàndia 2 2 Xina (2024) 1486 13 Nepal -aprox- 1600+16 60+3 Alemanya 151 0 Països Baixos 1 1 Japó 0 1 Dinamarca 12 2 Moldavia 17 0 Polònia 50 ? Bali 32 1 Turquia 36 5 Grècia 2 0-2 Israel 9 0 Itàlia 5 0 Al Void Naranja, Void Cristal trobem als Vøid i Temple of Void. I a les Breaking News avui: - Donada la situació política, Groenlàndia no participarà al concurs de grups amateurs per anar al Wacken d’aquest any, moltíssims participants menys sembla que hi haurà aquest any. - M. Shadows dels Avenged Sevenfold es converteix en el nou pitoniso del metal vaticinant que, a partir d’ara, cada cop moriran més llegendes del rock i el metal, seria un bon fitxatge per als mossos d’esquadra de la setmana passada. - El rubiales dels Leprous treurà segon disc en solitari. - John Sykes treurà un EP, per celebrar que fa més d’un any que va morir, i és que la gent no sap buscar bé pels calaixos de la penya. - El líder dels reformistes britànics fa un vídeo per Cameo en honor a Ian Watkins amb frases com el tenir coses en comú i que li agradaven els seus nens. Recordem que el ex vocalista dels Lostprophets va morir a presó on hi era per pedofilia. - Per acabar, destapem un escàndol amb el Premi Nobel de la Pau, i és que la Maria Corina Machado el rep sense saber ben bé què és i com funciona, i el prova de compartir amb qui no toca. Anem per les primeres novetats, i ho fem amb uns progs, els Soen, que, dins dels altibaixos que tenen a la seva carrera, ara estaríem més per munt que per vall, tot i que a mig programa ja no ho recordem. Els segons del dia són els txecs Dymytry Paradox, amb un estil molt similar al dels seus compatriotes Dymytry, i, és que resulta que no els molava que els diguessin Dymytry. Els problemes de memòria dels paranoies segueixen i, en un intent de no confondre a la audiència, decidim explicar tot el que podem sobre tot... i potser acabem de despistar més. Ja feia temps que no teníem ionkiputeros com a tals, i han hagut de tornar els Gluecifer després de 22 anys per compensar una mica el tema. Després d’explicar les diferències entre el modern metal i el modern metal, punxarem una darrera novetat abans de parlar amb en Sergi, els Melody of a Memory. Arriba el nostre webmàster amb més retard de l’habitual, reconegut i requerit per ell mateix. La recordamenta de la setmana avui és per a un grup del qual potser ens interessa més el possible futur que no pas el passat, els Hapax. La recomanació a la vora del foc costa d’endevinar en la present edició, acabant essent els 1914, qui ens donen pistes sobre les seves temàtiques, però que no tenen cap mena de pista de com han d’avançar en el tema del merchandising. Tornem a les novetats, i ho fem amb els Soulbound, un dels primers monyes del programa que, tot i que n’havíem trobat uns abans, no hi ha comparació. El mort de la setmana avui ens queda aprop, i és que ens n’anem a Barcelona a comprovar com d’incòmodes són alguns bancs, amb una mort que és tant californiana com de màrqueting de black metal, tot i que no era un blackie... tot i que podria ser que sí que ho hagués estat. La darrera novetat del dia és un single, el dels Self Deception que aquests sí que no són monyes tot i que faci més de 10 anys que pensem que sí que ho són. Tot això i més, com la dura vida de l’autònom a Grècia, possibles sistemes de calefacció per edificis religiosos descompensats de tamany, o com saber si un grup és prog o no, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
| 1/11/26 | ![]() Podcast del Paranoia Metal Show emès l’11 de Gener de 2026 | Programa número CCCLXXI en llibertat, 13è de la temporada XXX, nº150 de la creació del Veganisme Fixe Discontinu, 9è del re-re-re-re-re-re-re-rebranding de l’Alcoholisme Fixe Continu, Tope True Veggie Fixe DisContinu, Healthy, Caçador d’Esperits, Sostenible, Solidari, Prog, Sequera Friendly, Eclèctic i de Gènere Fluït, 65è de l’Alcoholisme Geriàtric i 68è de la formulació del teorema del Terraplanisme Lingüístic, en un programa on descobrim la gran quantitat de ionkis que tenim com a oients Al Muy Bien Chavales, Ya Os Llamaremos aquesta setmana, Lord of the Lost amb el Opvs Noir 2 instrumental, EP de Nanowar of Steel, single de Wtihin Temptation + Smash into Pieces, single de Black Veil Brides, disc d’Ends with a Bullet, d’Alter Bridge, cd de retorn dels For My Pain... i podríem afegir aquí el disc d’Iron Savior, però en Lluís ja ha patit prou aquesta setmana. Als noms de merda avui hi tenim a en Bob Saganas, Última Batalla, Metáfora, Pâro, Iron Savior, CarlyMetal, Iron annd Wire, Hellevator, Agressive Perfector i Deus Deceptor, en un empat tècnic entre metal·lúrgies i thors, i aquí podríem afegir algunes de les novetats com dos dels deathmetaleros del dia, uns més (massa) progs com són els Denominate, i els altres, més metalcores com els Devolver. No tindrem avui Boletus League, no per no tenir-hi novetats, si no per despistamenta a l’hora de preparar el programa. Al Void Naranja, Void Cristal trobem als Artificial Void, VoidHämmer, Ectovoid i Predatory Void, amb una bona previsió anual de cares als voids. I a les Breaking News avui: -Vilanova i la Geltrú, mor un streamer en directe per una sobredossis de drogues i alcohol.... i els mossos volen fer una autòpsia per concretar les causes de la mort. - Ja se sap perquè van canviar al cantant dels Fire from the Gods, al març passat, AJ Channer va agredir a una embarassada, i al desembre, detingut per posar en perill la vida del seu nadó, a més de donar positiu en drogues. - Un metalhead detingut a EEUU per robar esquelets de cementeris per decorar la seva casa... més de 100 trobats. - Tres anys després d’anunciar que era l’últim disc i gira de Candlebox, anuncien que ja treballen en un nou disc i preparen nova gira. - La darrera breaking news, és una oferta de treball per a la comunitat blackie amb moltes possibilitats de futur. Anem ja per novetats, i comencem amb els Symphony of Sweeden, molt monyes però, per sort, i contra diverses altres novetats, curtets. Seguim amb singles, ja que tenim a The Veer Union i als The 69 Eyes, que, per si no se’ls veia prou vells, s’ajunten amb la tieta del rock que se’t menja totes les galletetes, l’Steve Stevens. Avui el mort de la setmana s’avança a en Sergi, que no ha pogut entrar abans per culpa de no haver sortit a cridar per la finestra. En aquesta secció descobrim les diferències entre els culs malasis i els culs britànics, a més, de trobar la fina distinció entre Thrash i Grindcore, en un dia on recuperem les morts californianes després de molts de mesos sense massa varietat mortívola. Més novetats, com és un possible mort de la setmana, ja que The Ruins of Beverast ja apunta maneres al decàleg del bon blackie, tot i que sigui més doom i hagi de treballar més el seu logo. Seguim amb els Fear of Domination, que no són l’alegria de la huerta, però milloren els dos darrers discos, cosa que tampoc és difícil, com tampoc és massa difícil de titllar-nos de masclistes amb aquest disco. Per fi arriba en Sergi després de diversos intents, on ens saltem les retarded news per passar directament a comentar el seu Top10, on queden en tercera posició els Sister, segons els Battle Beast i, en primer lloc, el directe dels Ice Nine Kills. La recomanació de la setmana és per als mateixos Sister, tot i haver comentat en les seves dues subseccions que acaba amb mal de cap quan els escolta... així anem. Amb els Black Jade, retrobem el Groove metal, barrejat amb modern metal i lletres tolkianes. I acabem amb els Lord of the Lost, que no volien treure menys de 7 discos en 10 mesos, i els Kadavrik, amb la proposta contrària, ja que han trigat 11 anys en treure un sol disc. Tot això i més, com noves polítiques de retallades, quina és la connexió entre el programa i el Corte Inglés o els costums tauromàtics finlandesos, al Paranoia Metal Show d’aquesta setmana: | — | ||||||
Showing 25 of 492
Pitch Fit is a Pro feature
See how bookable this show is for guests, which brands already advertise, the per-episode ad value, and the best-fit guest and sponsor profile. The numbers are blurred on the free plan.
How readily this show books outside guests like you.
How proven this show is for host-read sponsorships.
For Guests
ProFor Advertisers
ProUpgrade to Pro to unlock guest cadence, sponsor categories, fit scores, and per-episode ad value for this show.
